1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują artykuł bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Mądrze wybierz lokalizację
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje bardzo istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się niebanalnymi ideami na reklamy zewnętrzne
Kreatywne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak różna od tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, żeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.